خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

گرفتار.....

سلام 

 

خیلی گرفتارم  نمی تونم بیام نت تا تیر

 

برای همه آرزوی موفقیت می کنم  

 

ممنون

دلشوره های کاغذی....


تسبیح و مهر و قبله و سجاده ام کجاست 

دلشوره های کاغذی ساده ام کجاست 

خورشید چشمهای بهار آفرین تو 

حالا که زیر پای شب افتاده ام کجاست 

باشد اگر غرور مرا پس نمی دهی 

دیگر نپرس آن دل آزاده ام کجاست 

عشقی که بر تمامت من شعله می کشید 

حالا برای سوختن آماده ام کجاست 

ای لحظه های فاجعه با من چه کرده اید 

آن گریه ها که من به شما داده ام کجاست.... 

 

از دفتر شعری "صبح پروانه ها غم انگیز است " از آقای رمضانی

عصر بیهودگی و....

 

آنچه می خواهیم، نیستیم

وآنچه هستیم، نمی خواهیم

آنچه دوست داریم ، نداریم

وآنچه داریم، دوست نداریم

و عجیب است هنوز امیدوار به فردایی روشن هستیم

ساعتها را بگذارید بخوابند

بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست...

یه نکته....


 

 

 

نماز اول وقت را فراموش نکنید.

امید دروغ.......

قسم نخور به جونم 

           که بی قسم می دونم  

                                نور ستاره تو  

                                           رفته از آسمونم! 

 

چشام اشکی نداره  

              به پای تو بباره  

                     یه قلب پاره پاره  

                                    قسم خوردن نداره! 

 

نگینی بودی بر انگشتر من  

                امیدی در دل عاشق تر من 

                            تو که آتش زدی بر هستی من  

                                             به باد دادی چرا خاکستر من؟ 

 

تو که با قلب عاشق می پریدی  

               شکستی پس چرا بال و پر من ؟

                           چرا می خوای قسمهای دروغی 

                                                 بشه یکباره دیگه باور من! 

 

توی دنیایی که آوار مصیبت  

               با دستای تو ریخته بر سر من 

چرا می خوای بدونم با یه حسه

               حقیقی هستی یار و یاور من !

تو که بیگانه هستی با سپیدی  

               تو که دلبستگیهامو ندیدی 

 در این بازار داغ ناامیدی 

              تو را باور کنم با چه امیدی؟ 

 

قسم نخور به جونم که بی قسم می دونم نور ستاره تو رفته از آسمونم  

 

چشام اشکی نداره به پای تو بباره یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره

پاکترین هوا.....

 

 

 

پاک ترین هوای دنیا متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم را می کند!

وصف الحال مردها پس از فوت همسر....

مردها کاین گریه در فقدان همســــــــر می کنند
بعد مرگ همســـــــر خود ، خاک بر سر می کنند !

خاک گورش را به کیسه ، سوی منزل مـــی برند !
دشت داغ سینــه ی خـــــود ، لاله پرور می کنند

چون مجانین ! خیره بر دیوار و بر در مــی شوند
خاک زیر پای خود ، از گریه ، هــــی ! تر می کنند

روز و شب با عکــس او ، پیوسته صحبت می کنند
دیده را از خون دل ، دریای احمـــــر مــــی کنند !

در میان گریه هاشان ، یک نظر ! با قصد خیـــــر !!
بر رخ ناهیـد و مینـــــا و صنــــــوبر می کنند !

بعدِ چنـــدی کز وفات جانگــــــداز ! او گذشـــت
بابت تسلیّت خــود ! فکـــر دیگـــــر مـــی کنند

دلبری چون قرص ماه و خوشگل و کم سن و سال
جانشیـــــن بی بدیل یار و همســــــر می کنند

کــج نیندیشید !! فکــر همســــــر دیگر نیَند !
از برای بچه هاشان ، فکر مـــادر مـــی کنند !!