خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

مرگی که اسم دیگر آن دل بریدن است.....

امشب که زخمهای دلم گریه می کنند

تنها ولی برای دلم گریه می کنند

هم اشکها به گریه مجالی نمی دهند

هم زخمها بجای دلم گریه می کنند

در این سکوت غم زده فریاد بی کسی است

پیوسته با صدای دلم گریه می کنند

دیگر به خاطرات تو دلخوش نمی شوم

هر چند پا به پای دلم گریه می کنند

بر من مگیر خرده که دلدادگان شهر

هر شب به های های دلم گریه می کنند

کار من از طبیب گذشته است و دشمنان

بر درد بی دوای دلم گریه می کنند

حالا که عشق بود و نبود مرا گرفت

پیر و جوان برای دلم گریه می کنند

آب از سرم گذشته و این تکه ابرها

دارند در عزای دلم گریه می کنند

فریاد عشق میشوم و شاعران شهر

شبها در انزوای دلم گریه می کنند

مانند من خدانکند قسمت کسی شود

مرگی که اسم دیگر آن دل بریدن است....

نظرات 5 + ارسال نظر
کتی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://vikipisha.blogfa.com

salam
خوبی؟دلم واست تنگ شده بود
یه چیزی بگم؟
دلم پکید
ولی
آپم بپربیا

سلام
عزیزم
ببخشید الان اصلا برام مقدور نیست که به وبتون سر بزنم

واقعا معذرت می خوام
شرایطم رو امیدوارم درک کنید که لحظات سختی رو می گذرونم...

دلفان موزیک یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://delfanmusic.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوبی ؟

وبلاگ * دلفان موزیک * بروز ترین وبلاگ دانلود آهنگ های روز ایران

با آدرس رسمی در خدمت شماست ...

این وبلاگ را به دوستانتان معرفی کنید ممنون

سهیلا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ http://psychologypbvkhbd.persianblog.ir/

عزیزم من شادی ِ تورو می خوام ...
کاری از دستم برمیاد بگو تا کمکت کنم :(

سلام عزیزم
ممنونم

منم براتون بهترینها رو آرزو می کنم

داوود پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام.زمانیکه سال 84ترانه ی دل بریدن برای کسی گفتم واستادبزرگی آهنگشوساخت شایدتواون روزا موسیقی واحساس ومتحول میکرد اما اون رفت و ترانه وآهنگ هم تو محاق موند که موند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

gharedaghidavood@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد