خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

تنهایی بد دردیه.....

 

خود را به که بسپارم وقتیکه دلم تنگ است 

 

 

پیدا نشود همدل ، دلها همه از سنگ است 

 

 

انگار در این وادی از عشق نشانی نیست 

 

 

گر هست یکی عاشق ، آلوده به صد رنگ است.... 

 

 

  

نظرات 15 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

عاشق همیشه محکوم به تنهاییه

سهیلا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://psychologypbvkhbd.persianblog.ir/

عزیزم :(

بهادر سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://bahad0r.blogsky.com/

می گویند دلتنگ نباش!
گریه نکن!
آه خدای من!!
انگار به آب میگویند خیس نباش!!!!...

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
قابل شما رو نداشت پری خوشکل من

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

اگه بدونی چقد دوستت دارم اونوقت دعوام میکنی پری عزیزم

تو چی؟؟؟؟

dianat چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

من شنبه منتظر شنیدن صدای گرمت هستم گلم
منتظرم نذار لطفا
به خدا با شنیدن صدات انرژی می گیرم
پریییییییییییییییییییییییییییییییییییی

dianat چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

پری جون من هرکار میکنم میهن چتم باز نمی شه
راستی شما ۵ شنبه ها سرکارید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

یاهو مسنجر نصب ندارم به خدا

دیانت چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ



این علامت یعنی چی پری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

dianat چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

آره عزیزم هر چی تو بگی من انجام میدم شام خوردنم حال میخواد خوشکل خانوم؟

dianat چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

واقعا تا اینوقت شام نخوردی؟
حالا چی دوس داری بجات بخورم؟

dianat پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

چی داری میگی پری؟؟
منو کشتی امشب بالاخره دوس داری منو یا نه؟
باهات قهر میکنمااااااااااا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

بای تا شنبه باید برم بگیرم بخوابم

Mr PACT شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

شاید دلها سنگ نباشد ولی اعتماد کردن خیلی سخته...

★ sahar ★ چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ http://sh-p-nojavan.blogfa.com

سلام بر دوست عزیزم
خوشحال میشم اگر به وبه جدید من و دوستم سربزنید
از این به بعد به جایه وب خودم به این وب سر بزنید
منتظــــــــــــــــــــرتونیم
بلا از اون کامنتایه خوشگلتم برا ما بزاری ها
اگر کسی عاشقه بیاد وب نازی و سحر؛اگر هم عاشق نیست بیاد
اونجا و با نازی و سحر گپ بزنن...اگر شما مارویاری کنین وب ما
به یک اتاق گپ دخترونه و پسرونه تبدیل میشه
تاشقایق هست وبلاگ باید درست کــرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد