خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

یاد من باش.......

وقتی شب از کوچه رد شد

حکم خنده تا ابد شد

وقتی گل صد تا سبد شد

یاد من باش

وقتی غم خونه نشین شد

وقتی سایه نقطه چین شد

روزگار بهتر از این شد

یاد من باش

هر جا راه بسته دیدی

آیینه شکسته دیدی

یا یه مرد خسته دیدی

یاد من باش

سر پیچ هر ترانه

پشت هر حرف و بهانه

تا همیشه عاشقانه

یاد من باش

جای من رو خالی کن

اگه خورشید در اومد

اگه جادوی سیاهی بی اثر شد

یاد من باش

جای من رو خالی کن

اگه غصه سر اومد

اگه قاصدک دوباره خوش خبر شد

یاد من باش

وقتی شب از کوچه رد شد

یاد من باش

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

ای جونم پریوش فدات بشم که ایقدر مهربونی دختر الهی مدیرتون دورت بگرده
که دیگه به تو ی خانم گیر نده منم مشکل شما رو دارم هر جا میرم

ایشالا هنگامه جان
این تیکه رو خوب اومدی
ممنون عزیز دلم

لیلی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ق.ظ http://sara1246.blogsky.com

سلام گلم خوبی
این جوری هم که فکر می کنید نیست هر کسی برای خودش یه جوریایی غم رو سر می کشه و می گه غم های من بزرگ تر ولی فکر نمی کنم بیشتر از من غم دیده باشین
الان که من دارم براتون می نویسم خیلی داغونم

آخ عزیز دلم....

هنگامه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ق.ظ

هر جا که آهویی گم کرده راهش را
معصوم میبینی طرز نگاهش را
آنجا تو یادم کن دوست من دوست من

سارا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

شما براتون اتفاق بدی افتاده که گفتین داغ دیده هستید؟

ایشالا که دلتون به حق این شبهای محرم اروم بگیره
خوشحال میشم تشریف بیارید به وبم!

هرچند اونجا پر از غمه...مثل دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد