خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

آقا به ما نیومده.....

 

 

نه اسمش عشق است، 


نه علاقه، 


نه حتی عادت، 

 
خریت محض است  


دلتنگ کسی باشی که دلش با تو نیست.... 

 

 

آقا به ما نیومده معنی عشق رو بفهمیم رفتیم کنارررر  

 

 تو چشمات مال من نیستو نگات دنبال من نیستو 

چشاتو دزدکی دیدم تو قهوه ات فال من نیستو  

نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیستو 

نمی دونی.... 

 

تو قلب تو دیگه جایی واسه امثال من نیستو  

یه ذره دلخوشی حتی توی اقبال من نیستو

بهارش اینجوری باشه نه امسال سال من نیستو 

نمی دونی....

 

بعدا نوشت: 

پیشنهاد یکی از دوستان دنیای مجازی این بیته که سروده ی خودشونه و اضافه می شه 

که حتما  اون لایق تو نیستو...وجود این عشق خواست خدا

نیستو... 

 

.......

 

 

:

Hello, hello

سلام سلام

anybody out there?

کسی اون بیرون هست؟

'cause I don't hear a sound

چون من هیچ صدایی نمیشنوم

alone, alone

تنها تنها

I don't really know where the world is but I miss it nowمن واقعا نمیدونم دنیا کجاست اما دلم براش الان تنگ شده

Refrain:

I'm out on the edge and I'm screaming my name من بیرون روی لبه پرتگاهم و دارم اسم خودم رو فریاد میزنم

like a fool at the top of my lungsمثل یه احمق در بالای شش های من

sometimes when I close my eyes I pretend I'm alright

بعضی وقتا وقتی چشمام رو میبندم تظاهر میکنم که خوبم

but it's never enough

ولی هیچ وقت کافی نیست

cause my echo, echo

چون صدای بازگشت صدام بازگشت صدام

is the only voice coming back

تنها صداییه که بهم بر میگرده

 my shadow, shadow

سایه ام سایه

 is the only friend that I have

تنها دوستیه که دارم

Verse 2:

listen, listen

گوش کن گوش کن

I would take a whisper if

من (شنیدن ) نجوا رو انتخاب میکنم اگه

that's all you have to give

این همه ی چیزیه که تو میتونی بدی

but it isn't, isn't

اما این نیست این نیست

you could come and save me

تو میتونی بیای و من رو نجات بدی

try to chase it crazy right out of my head

سعی کن تا (فرارش)بیرون از سرم دنبالش کنی (یه کاری کنی از سرم بیرون بره)

نظرات 7 + ارسال نظر
پری وش چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

خب آره دیگه

مگه دروغ می گم؟

Mr PACT چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

قسمت اول رو خیلی ها قبول دارن ولی من بهیچ وجه قبول ندارم...
شعر احسان هم خیلی قشنگه.

هنگامه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

زندگی بازی حکمه !مهم نیست که دست خوبی نداری ،مهم اینه که یار خوبی داشته باشی،اینجوری شاید بازی باخته روهم ببری!

سکوت... سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://sokuot.blogsky.com

پری یه مصرعم از من اضافه کن به این شعر اونم اینه:

که حتما اون لایق تو نیستو...وجود این عشق خواست خدا

نیستو...خلاصه کلی چیزای دیگه

سکوت سرشار از ناگفته هاست...

عالیه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://aliyee.blogfa.com/

امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه

امین پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://le-cafe.blogfa.com/

منم همینطورر رفتم کنارررر

هدیه های من به خدا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام
راستش دوستم
خود دوست داشتن و عشق ارزش داره،ممکنه کسی رو دوست داشته باشی،عشق واقعی منظورمه،اما به دلایلی بهش نرسی،یا به هر شکلی جدایی اتفاق بیافته،تو میتونی تناها براش دعای خیر کنی...اما مهمترین بخش ماجرا اینه که تو با چیزی به اسم عشق و دوست داشتن آشنا شدی،چیزی که قبلا برات مهم نبود...یا محدود به افراد خاصی بود...باید خود عشق رو نگه داری...عشقی که با پاکی و زیبایی و بی توقعی گره خورده...که با ارزشترین چیز توی دنیاست...و از اون به همه ببخشی...به زمین و آسمون...
واقعا می تونی بهم بگی،واقعا چه چیزی تو دنیا...بالاتر از دوست داشتنه؟دوست داشتنها و عشق های زمینی یه تلنگر هستن که ما این حقیقتو بفهمیم...
به قول سهراب :
و عشق تنها عشق
تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس
و عشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن...
ممنون

سلام

ممنون ولی چرا آدرس وبتون رو نذاشتید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد