خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

جالب ترین خوددرمانی ها....

خارش گلو: 

 

وقتی کودک بودید، قلقلک دادن زیر بغل شما یک سرگرمی جالب بود. حالا در بزرگسالان هم می توان از این ترفند برای رهایی از مشکل خارش گلو استفاده کرد. وقتی که سلول های عصبی گوش تحریک بشوند، باعث اسپاسم عضلات گلو و گردن شده و در نتیجه شما را از شر خارش گلو راحت می کنند. پس قلقلک دادن گوش، باعث رفع خارش گلو می گردد!  

 

 

بر درد آمپول غلبه کنید:

 

به راحتی با سرفه کردن در حین تزریقات، می توانید درد آمپول را کاهش دهید. سرفه کردن در اصل یک ترفندی است که باعث افزایش سریع و موقتی فشار در قفسه سینه شده و مسیرهای عصبی درد را مسدود می کند.
  

البته کاری که معمولا خودم می کنم وقت تزریق نفس عمیق می کشم دیگه هیچ دردی رو احساس نمی کنم   

 

از شر جرمهای بینی راحت شوید:  

 

فین کردن شدید را فراموش کنید. در اینجا یک ترفند بسیار سریع و آسان برای راحت شدن از جرم ها وجود دارد: بطور متناوب با زبان خود به سقف دهانتان ضربه بزنید، سپس با یک انگشت خود وسط دو ابرو را فشار دهید. این کار باعث می شود که تیغه بینی، عقب و جلو رفته و پس از ۲۰ ثانیه، جرم های متراکم شده و آماده تخلیه می شوند!  

 

 

از شر رفلاکس مری راحت شوید: 

 

کسانی که دچار رفلاکس مری هستند، اگر به پهلوی چپ بخوابند، کمتر به این مشکل دچار می شوند! مری و معده تحت یک زاویه ای بهم وصل هستند، وقتی به پهلوی راست بخوابید، سطح معده بالاتر از مری قرار می گیرد، در نتیجه غذا و اسید به مری بر می گردد.  

 

سرتان گیج می رود و به دوران افتاده است؟: 

 

کافی است فقط یک دست تان را روی یک نقطه ثابت قرار دهید، بسرعت دوران سرتان خوب می شود. قسمتی از گوش که مسئول فقط تعادل است در داخل یک مایع شناور می باشد، هر گاه این مایع جابه جا بشود، تعادل شما بهم می خورد، بکمک یک مرجع ثابت بیرونی، مغز سریع تعادل خود را به دست می آورد. 

 

درد پهلو: 

 

گاهی به هنگام دویدن، پهلوی آدم درد می گیرد. این بخاطر آن است که بازدم شما با وقتی که پای راست شما به زمین می خورد، همزمان است. در نتیجه به دیافراگم شما فشار وارد می شود، برای رهایی از این درد کافی است، بازدم خود را با وقتی که پای چپ شما به زمین می خورد، همزمان کنید.  

 

 

خونریزی بینی: 

 

گرفتن بینی و به عقب برگرداندن سر، راه متداول جلوگیری از خونریزی بینی است، اما شما اگر مقداری پنبه را درست زیر گردی لب بالایی، روی لثه بگذارید و با یک انگشت آن را فشار دهید، خونریزی قطع می شود.  

 

 

از تپش قلب هنگام عصبانیت جلوگیری کنید: 

 

به انگشت شست خود، فوت کنید! عصب واگ که ضربان قلب را کنترل می کند، بکمک نفس کشیدن، آرام می گیرد.  

 

از نزدیک بینی جلوگیری کنید: 

 

نزدیک بینی به ندرت ریشه ژنتیکی دارد، بلکه بیشتر از خیره شدن چشم به یک نقطه در فاصله کم ناشی می شود. بنابراین بهتر است که هر از چندی، چشم های خود را ببندید، به بدنتان کش و قوسی بدهید و نفس عمیقی بکشید و پس از چند ثانیه به آرامی نفس تان را رها کنید. این کار باعث استراحت عضلات غیر ارادی هم می شوند. در نتیجه چشم ها هم استراحت می کنند.  

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام
اول

به اینجا هم سرایت کرد!

رضا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

خوبی پری جون؟

رضا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

اطلاعات خوبی بودن ولی من یکمش و بلد بودم

رضا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلامت باشید
انشالله تولده شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد