خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

الان وقت کردم اومدم.....

سلام دوستان عزیزم 

 

الهی شکر خوبم 

 دلم برا همه تون خیلی تنگ شده 

  

 

بناییمون تموم شده مگه وقت میشه که برم نت رو از خونه درست کنم!  منظورم همون ای دی اس اله 

 

 

فرداا عید غدیر رو به همه  و به خودم  تبریک می گم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

بنایی پدر ادمو در میاره

تهرانی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام پری وش جان
وقتی که شنیدم خیلی ناراحت شدم
عزیزم از صمیم قلب بهت تسلیت می گم..

سلام
ممنونم عزیزم

کم پیدایی عزیز یا من دیر به دیر میام نت؟!

هنگامه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

عشق اول هیچ وقت فراموش نمیشه چون اولین حسه که تنهاییتو پر کرده چون قلبت اولین تلنگر رو خورده مثه روز اول مدرسس هیچ کس اولین روز مدرسشو فراموش نمیکنه!

بله میگن هیچ عشقی مث عشق اولین نیست
میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیست
داغ عشق هیشکی مثل اونکه پس می زندت نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد