خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

ازدواج...........

سلام علیکم

ما اومدیم

البته به صورت عروس اومدیم!

سوال این پست

کلا نظرتون راجع به ازدواج چیه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
loty چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://m-loty.blodfa.com

ازدواج؟؟؟

جوونا لطفا جواب بدن:-)

عادل چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 ب.ظ http://nafas-asheghaneh.blogfa.com

سلام آبجی انشالله که کنکور عالی بوده باشه
آبجی چه عجب یسر بهمون زدی
ازدواج که سنت پیمبر و وظیفس و خوب اگه بموقع باشه
آبجی مشکلت حل شد؟؟؟/

تهرانی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام
عزیزم
خوبی؟ مبارکا باشه
خیلی خوشحال شدم
ازدواج خوبش خوبه بدش بد...
به قول معروف همون هندونه دربسته
من هم ازدواج کردم ا ساله
آدم رو بزرگ می کنه و رشد میده!!
راستی من وبلاگم رو حذف کردم واونی که داره با نام من ادامه می ده من نیستم..!.!!

سلام

ممنونم عزیزم

پس چرا حالا میگید؟

بابا ای ولا منم بهتون خیلی خیلی تبریک می گم

ایشالا جفتمون و بقیه ی متاهلا خوشبخت و عاقبت بخیر بشن

ای بابا پس ما چجوری با شما ارتباط برقرار کنیم؟
بیایید طرفای ما
خیلی خوشحال میشیم

تهرانی یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام، خواهش میشه
اختیار دارید

ezDeHam چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.sel00l.blogfa

والا با این مهریه ها و شیر بها ها و خرج جهیزیه و خرج عروسی و خرج کمر شکن زندگی باید رستم باشی بتونی به ازدواج فکر کنی
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد