خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

یه نامه ی عبرت آمیز..............

توی وبلاگهای مذهبی معمولا مطالبی درباره خانمهای بدحجاب میخونیم ولی همیشه که نباید زنها هدف باشند


این مطالب رو از سایت تبیان گرفتم که محتواش برام جالب بود


شایدم تلنگری بشه برا بعضیها........!


عنوانش هست 


نامه ای به همسر چشم چرانم


نگاه تشنه ی تو،آرامش مرا تهدید می کند.چشمهای خیره ی تو که به سوی دیگری می نگرند به من می فهمانند که به وفای تو اعتمادی نیست .


وقتی می بینی حتی از ارتباط تو با دوستان خودم هم ترس دارم به شعورم توهین نکن. این ترس ،ترسی است که از نگاه بلاخیز تو سرازیر شده است.

کسی که در سرازیری رودخانه ای،زندگی می کند،قطعا از باران می ترسد. بارانی که می توانست نوید نعمت باشد ،برای او وعده ی عذاب است. باران با همه ی الطافش دشمن خانه هائیست که در مسیر سیل باشند. وقتی چشمهایت در بین دیگرانی که متعلق به تو نیستند گردش می کند،  هر آن، خبر از هجوم سیلی ویران کننده می دهند.

برق چشمهای تو اگر چه شفافیت و جذابیت چشمهایی پاک و محجوب را ندارند ،اما باردار از انرژی است.این برق و نفوذ ،وقتی هم که کارگر افتد، کسی مثل خودت را به تو خواهد آویخت .

همسر ناپایدار من :

اگر چه پایبند بودن به عشق تو کار بیهوده ایست و باور محبتت ،فریب احمقانه ،اما من به خاطر زندگی ام باور می کنم و به عشق تو پایبند می مانم و تا روزی که زهر نگاهت در جام زندگی ام ریخته نشده،فرزندانم را در کنار پدر چشم چرانشان بزرگ خواهم کرد .

اما همسر من :

بدان که نگاههای آلوده ای همچون نگاهی که تو به سوی ناموس دیگران داری ،به سوی من و دختر تو نیز روان است .


در یک روایت دیدم نوشته بود:«وَ لَا تَتَبَّعُوا عَوْرَاتِهِمْ فَإِنَّهُ مَنْ تَتَبَّعَ عَوْرَةَ أَخِیهِ تَتَبَّعَ اللَّهُ عَوْرَتَه‏» (مجموعة ورام، ج‏1 ،115 ):به دنبال ناموس مردم نباشید، کسى که ناموس دیگرى را دنبال کند، خداوند وسیله دنبال‏گیرى ناموس او را فراهم آورد (به عبارت دیگر ناموس او را حفظ نخواهد کرد که نتیجه طبیعی عمل اوست )



اما من قلبم را سالم نگه می دارم و از نگاههای آلوده ی دیگران جز بیماری دلها، و تهی بودنشان از تربیت مطلوب ،چیز دیگری نمی فهمم .



من علی رغم تو، از روزی که دست به دست تو دادم، فکر جستجو و انتخاب دیگری را از سر بیرون کردم.


البته من هم در ازدواجم، همه ی آنچه را که می خواستم به دست نیاوردم اما به آنچه خدا به من داده قانع می مانم تا حکمت و مصلحت آن را روزی بدانم.


من ایمان دارم که اگر به یک نفر دل ببندی و بخواهی با او همراه شوی و به اوج برسی حتما خواهی توانست و همان او، برای تو بهترین خواهد شد .


اما چشمهای منتظر تو تمام فرصتهای با تو بودن را از من ربوده است .


به راستی با این نگاههای بی هویت چه چیزی را و به چه قیمتی می خواهی به دست آوری؟


لاجرم که بیابی تازه خواهی فهمید که”‌ آن “چیزی نخواهد بود جز فرصتی برای نابود شدن و نابود کردن!


همسری که قرار است تکیه گاه من باشی!


می دانی نگرانی من از چیست ؟


نگرانی من از داشتن ماهواره و اینترنت ،


و از محیط کاری تو نیست .از خلاء قلب توست


اگر چه ماهواره نداریم اما از هم اکنون از نوع نگاه تو می دانم که اگر داشته باشیم در کدام شبکه های آن هر شب جستجو خواهی کرد !اگرچه مشغله های کاری و بی حوصلگی ات تو را از دنیای مجازی رایانه ها دور داشته است ،اما ناگفته پیداست که اگر دستی در اینترنت داشتی در فیس بوک و وایبر و ...دنبال چه می گشتی !

باور کن! باور کن !باور کن ...



من می توانم همان یار محبوبی باشم


که تو را از لذتها سیر و از محبت ها لبریز نماید .


اگر ،...تنها اگر،


دامنه ی  نگاهت را از اطراف جمع کنی و به من هدیه کنی !




در حدیثی از پیامبر خواندم که :«إِذَا أَرَادَ أَحَدُکُمْ أَنْ یَأْتِیَ أَهْلَهُ فَلَا یُعَاجِلَنَّهَا وَ لْیَمْکُثْ یَکُنْ مِنْهَا مِثْلُ الَّذِی یَکُونُ مِنْهُ إِذَا رَأَى أَحَدُکُمُ امْرَأَةً تُعْجِبُهُ فَلْیَلْقَ أَهْلَهُ فَإِنَّ عِنْدَهَا مِثْلَ الَّذِی رَأَى وَ لَا یَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ عَلَى قَلْبِهِ سَبِیلًا وَ لْیَصْرِفْ بَصَرَهُ عَنْهَا» (تحف العقول ،ص 126): هر گاه یکى‏ از شما زنى را دید و از او خوشش آمد به دیدار همسرش رود،  نزد او همانى را بیابد که دیده، و راه شیطان‏ را بر دلش هموار نسازد، و نگاهش را از آن زن بیگانه بگرداند.

از همین اکنون نگاهت را از راهی که می رود باز گردان و از سفرهای سطحی نافرجامش معاف کن و در عمق زندگی خودت و با اعتماد به داشته های خودت ،به دنبال عشق بگرد .

به خدا پیدا خواهی کرد

به خدا پیدا خواهی کرد

به خدا پیدا خواهی کرد...



نظرات 10 + ارسال نظر
نادم یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

غیرتی شدن به هارت و پورت کردن و گیر دادن و جاسوسی کردن نیست،

غیرت یعنی ...

زن مورد علاقه ات هیچ وقت احساس تنهایی و بی پناهی نکنه...

شادی یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

رفتم....

اما چمدانم را نبردم!!!!

چه سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کردم.

شادی یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

پستت خیلی قشنگ بود عزیزم تآثیر گذار

تهرانی یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ

خیلی زیبا بود عزیزم
خدا لعنت کنه تمام دختران و زنانی رو که باعث ایجاد بی بند و برای مردان ما و لعنت کنه مردانی رو که چشم به زنانی غیر از همسران خودشون دارن...
به امید روزی که کشورمون از رسانه های کثیفی همچون ماهواره پاک و عاری بشه و مردممون انقدر عاقل و خداترس بشن که اوقات فراغتشون رو با این چیزا پر نکن..!!

آمین عزیزم
آمین

ولی اون روز کی هست؟

توی این نامه از ماهواره و نت و ... نوشته شده اینا مشکل نیستن متاسفانه مردم کشور ما میخوان ادای غربیها رو دربیارن ولی فقط ادعاشو دارن
فرهنگشو نمی تونن داشته باشن!
متاسفانه دچار فقر فرهنگی شدیم!
کی می خواد آموخته هامون چه دینی و چه آریایی بیان و به دردمون بخوره
زمانی کشور ما مهد تمدن دنیا بود!
اما حالا....؟

درد ، وجود و حضور ماهواره و اینترنت و وایبرو .... نیست
درد اصلی فقر فرهنگی یا همون برهنگی فرهنگیمونه
نحوه درست استفاده کردنو بلد نیستیم
و از ظاهر غریبیها اونم همون چیزایی که توی فیلماشون دیدیم یه چیزی فقط دیدیم داریم تقلید می کنیم بدون اینکه یه ذره فکر کنیم
اونا خالی از اشکال شدن
اما دین ما سرتاسر اشکال!
بدبختی اینجاست که همون آریا و زرتشت رو هم ادعامون میشه
بازم درک نکردیم و دوری میکنیم! فقط مدعی داشتن تمدنی هستیم که در گذشته ای دور توی کشورمون رواج داشته
ولی بکار نمی بریمش
دنبال ایرادگیری
دنبال بهانه جویی از دین حاکم برکشورمون هستیم که بتونیم ثابت کنیم این دین کاملی نیست و به این بهانه بتونیم خودمونو خلاص کنیم از بایدها و نبایدهاش چون نفسمون بولهوسی رو می خواد
میخوایم به بهانه ی آزادی و داشتن فرهنگ و شعور بالا
سیاست غربیها رو در پیش بگیریم ولی شده تقلید کورکورانه ی کلاغ از راه رفتن کبک!
ما داریم هویت خودمونوم از دست می دیم
داریم از هم دور میشیم و متاسفانه داریم به کما میریم
اینه درد امروز من
در میان خانه گم کردیم صاحبخانه را!

شادی یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام گلم
باهات کاملا موافقم
انشالله آقامون هرچه زودتر ظهور کنه

ان شا الله

س م ح یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:31 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

این مطلبو خوندم ولی نظری نداشتم
من فکر کنم اصلا گفتن این حرفا اشتباه هستش
به هیچ عنوان نباید این حرفارو به کسی که باهاش هستی بگی و ازش بخوای عوض کنه خودشو یا وفادار باشه.
چون هیچ وقت نتیجه نمیده چون هرکسیو کلا بخوای محدود کنی ازت دورتر میشه کسیو برای دوست داشتن یا تعهد تو رابطه نمیشه آموزش داد.

اینکه بخواهیم دیگران عوض شوند راه ارتباط با آنها را می بندیم!

loty سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ق.ظ http://m-loty.blodfa.com

بسیار زیبا...





[گل]

هومن سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ http://alban.blogfa.com

سلام دیونه اجی ایشالله خوشبخت بشی،دیونه دوستت دارم

ezDeHam چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.sel00l.blogfa

سلام پری وش خانوم عزیز خوبی؟

چه خبر

رسمیش میشه : از این که به وب ما امدید بسیار خرسندیم

خودمونیش هم که : دمت گرم اومدی وبمون حال کردیم

وبت به این خوبی چرا میگی در هم بر هم

خلاصه ممنونیم

adel جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://nafas-asheghaneh.blogfa.com

سلام ابجی حجاب بد بعضی دخترهاست که چشم بعضی مردای چشم چرونو میکشه سمت خودش خداکنه زود زود امام زمان ظهور کنه خیلی وضعیت خراب بخدا زنی رو کنار شوهرش با وضعیت حجاب بد میبینم علنی ب شوهرش میگم بی غیرت چند بارم دعوام شده ولی بعضی جاها خداروشکر تاثیر داشته
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد