خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

دلم گرفته..................

دلم گرفته از آدمایی که وقتی می خوان حتی اگه مشورت با کسی بکنن حرفایی می زنن که همه چیز بسود خودشون  پیش بره و طرف مقابلشون محکوم بشن


دلم واقعا گرفته

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

خوبم مرسی
یه تیکه زمین خریدم رفتم زیر بار بدهی هرماه دارم قسط میدم
خوب زن پولدار داشته باشم کمکم میکنه دیگه
تو چه خبر
ما هم خوبیم میگذره
دلتنگ دوستان هستیم

هومن شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ب.ظ http://alban.blogfa.com

بابام بیمارستانه

شادی پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

خودت راکه به خدا سپردی دیگر نگران هیچ طوفانی نباش........
کشتی نوح رایک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را هزاران حرفه ای.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد