خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

درد دل.................



امروز دلم خیلی درد داره.....


بدجور هوای گریه دارم ولی نمی تونم.....


آهنگ شاد گذاشتم که مامان متوجه غمم نشه  ولی دارم می ترکم!


چه جالب داره آهنگه می گه

آی انار انار یار دون دونه     دنیا همیشه یه جور نمی مونه


آی انار انار یار دون دونه     از فردای خود کسی چه می دونه


دانلود آهنگ ببار بارون

 

 



توقعمو از همه چی برداشتم و خدا رو جانشینش کردم


خدایا  خواهش می کنم تنهام نذار


خدایا خواهش می کنم  تو تکیه گاهم باش


خدایا خواهش می کنم  تو منو به لحاظ مالی تامین کن


خدایا  دلم پر از مهر خودت کن تا مهربونیمو از هیچ کس دریغ نکنم


خدایا  دلمو آرام کن تا توی پستی و بلندیهای زندگیم آرامش داشته باشم


خدایا قدرت تحمل بهم بده و کمکم کن


آمین




اشیاء برای استفاده شدن و انسانها برای دوست داشتن می باشند در حالیکه امروزه از انسانها استفاده می شود و اشیاء دوست داشته می شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
هومن دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ http://alban.blogfa.com

بابام ب رحمت خدا رفت

تسلیت می گم
خدا.ند رحمتشون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد