خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

فاصله افتاده.................

اگه فاصله افتاده

اگه من با خودم سردم

تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم


چه آسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره

که ازین بدترم باشی

واسه تو نفسش می ره


نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه

همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه

تو رو دست خودش دادم که از حالم خبر داره

که حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمی داره


تو امید منی اما داری از دست من می ری

با دستای خودت داری همه هستیمو می گیری


دعا کردم تو رو بازم با چشمی که نخوابیدی

مگه می ذاره دلتنگی

مگه گریه امون می ده

مریضم کرده تنهایی

ببین حالم پریشونه

من اونقدر اشک می ریزم که برگردی به این خونه


حسابش رفته از دستم

شبایی رو که بیدارم

شاید از گریه خوابم برد

درا رو باز می ذارم


نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه

همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه

تو رو دست خودش دادم که از حالم خبر داره

که حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمی داره



نظرات 2 + ارسال نظر
تهرانی دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
بعد مدتها اومدم سراغی ازت بگیرم...
بعضی مطالبت رمز داره و نتونستم بخونم...
عزیزم خیلی ناراحت شدم که از ازدواجت راضی نیستی، به نظرم نمی تونی مجبور کنی کسی رو که دوست داشته باشه... مردا رو که میشناسی اونا فقط به دنبال اونی هستن که خودشون بخوان و بس..... انقدر خودت رو اذیت نکن و کوچیک نکن ، که خدا هم راضی نیست عزت نفس هیچ بنده ایش پایمال بشه... اونی که بخواد به پات می مونه ولی اونی که نخواد زمین و زمان رو به هم می ریزه برای پیدا کردن بهونه نموندن... خودت رو ناراحت نکن و توکلت به خدا باشه که خودش بهترین قسمت رو جلوی پات بذاره.... چیزهایی که تو می نویسی واقعا برای هیچ زنی قابل تحمل نیست... من که نمی تونم با عشق یک طرفه کنار بیام!

سلام عزیزم
خیلی خوشحال شدم از حضورت توی وبلاگم

نمی دونم بخدا
چرا این اتفاقا افتاده
آره نوشته های رمز دار همه درد دلهای خودمه و اتفاقاتی که نمی تونم همه رو علنی کنم
شخصیتم کلا له شد......

تهرانی سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام گلم.. این دنیا همش امتحان و آزمایشه... هر کس به طریقی... وبیشترمونم داریم با همین سنت پیغمبرمون آزمایش می شیم.... همین ازدواج.... من که هرچی می بینم بیشتر نا امید می شم.... خیلیا آوازه عشق و ازدواجشونو تو بوق و کرنا می کنن اما.....زودتر از اونچه که فکرشو بکنی خبر طلاق و جداییشون رو می شنوی... خیلی ها دارن با این ترس زندگی می کنن....... ترس از دست دادن.. ناکامی و شکست.. وحشتناکه..
اتفاقا یکی رو می شناسم که شرایطش شبیه شما هست همسرش یک ساله ترکش کرده... و...با این تفاوت که چندان علاقه ای به همسرش نداره... ولی دیگه دارن جدا می شن... می گه کسی که در قبال من مسئولیت قبول نکنه و همین اول راه زندگی ترکم کنه... مطمئنم در آینده بارها و بارها این کار رو خواهد کرد.. پس چه بهتر که تا یه طفل معصوم دیگرو تو بدبختیهای خودم سهیم نکردم و بچه دار نشدم جدا بشم....
خدا به هممون رحم کنه
( من چقدر این شکلک های کامنت دونیتو دوست دارم)

راستی یه چیزاییی گفتی درباره مردای خرداد به نظرم زیاد روی این چیزها حساب باز نکن.... من تو نزدیکام چند تا مرد خردادی رو می شناسم که خیلی هم وفادارن .... این جور طالع بینی ها صحت ندارن و بیشترش تاثیر تلقین خودمونه باور کن!

دوست عزیزم
ممنونم از حضورت

دوست خوبم اوضاعم خیلی ناجوره به این ازدواجمم نا امیدم

توهینای خودش یه طرف اگه جدایی پیش بیاد حرف مردم این شهر کوچیک یه طرف

نه درآمدی دارم که برم یه شهر دیگه زندگی کنم و نه پولی و نه هیچی
توی بلاتکلیفی موندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد