خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

من به کسی احتیاج دارم که .............


حالا اگه دنیا و آدماش بسیار پست و غیر قابل اعتمادن


اما من به کسی احتیاج دارم که بهش تکیه کنم ، رو شونه هاش گریه کنم ، از عاشق شدنم براش بگم ، با هم بریم خرید ؛ دوتامون یه جور لباس بخریم بعد هم بریم کافی شاپ ؛ یه شکلات بستنی سفارش بدیم از قضا توی کافی شاپ آهنگ مورد علاقمون پخش بشه و بی توجه به آدمای دور و برمون بلند بلند با آهنگ تکرار کنیم...


با هم برقصیم ، برقصیم آنقدر که پاشنه پایمان زق زق کند. بعد هم ژست های مسخره بگیریم و چیک چیک عکس بگیریم از هر چیز مسخره و بیخودی (اما خاطره دار) عکس بگیریم. روی تختم بخوابیم و محکم همدیگر را بغل کنیم آیندمان را با خیالات مسخره ای ببافیم.

بیا دیگر هیچ وقت بهم دروغ نگوییم تا حال و روزمان مثل امروز نشود . تا من برایت تمام نشوم و تو برایم کمرنگ نباشی

کاش حداقل من و تو یک رنگیمان را از دست نمیدادیم باهم دورو نمیشدیم

کاش لازم نبود برای اثبات حرف هایمان دستمان را روی قرآن بگذاریم

من و تو انقدر از هم دور شدیم که از چشم هایت نمیفهمم که راست میگویی یا دروغ را

آنقدر فاصله گرفتیم که یک لبخند مصنوعی چاشنیِ تمام "سلام عزیزم"ها شده و بی هیچ حرفی به این رابطه سرد و خاموش شده ادامه میدهیم


و از این رابطه دیگر چیزی نمیماند همین روزا .........




اینا رو از وبلاگ زیر بارون  http://www.mana99.blogfa.com/  کپی کردم ولی همش حرف دل منم بود!



حالا چندتا دعا میکنم شما هم بلند آمین بگید:


خدایا توفیق بده حرفای حاج آقا توی کله مون فرو بره


تا آخر عمرمون تو سن تکلیف بمونیم


به اندازه ی حسین فهمیده بفهمیم


بفهمیم محرم کیه نامحرم کیه


اینایی که تو خیابونا مانکن می شن هیچ نسبتی با ما نداشته باشن


به چشم خواهر برادری به هیشکی نگاه نکنیم!


الهی آمین







نظرات 1 + ارسال نظر
amin چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ب.ظ http://harfayenagofteh.blogsky.com

harfat gashang bood .ag vagegan intor bashi in khososiato dashte bashi kash mesle u ham to zendegiye manam bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد