خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

دومین بهار بدون پدر.......

روزی که تو آمدی به دنیا ای دوست ........... 

 

 

این همون عنوانی بود که دو سال پیش برا روز تولدم توی وبلاگ تازه تاسیس کرده ام گذاشتم 

 

اون روز اونقدر شوق داشتم که از اول صبح دائم به نت وصل می شدم ببینم کیا بهم تبریک می گن! 

 

هم من و هم پدرم! 

 

ولی امسال دومین سالی که بهار زندگی من در نبود پدر آغاز میشه.......

نظرات 4 + ارسال نظر
یک عابر یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.ayenehaye-ruberu.blogfa.com

سلام دوست عزیز
حستون رو درک می کنم شاید برای اینکه من هم فراق رو درک کردم ولی حدود ۱۲ سال پیش ولی گاهی اوقات خیلی دلم براشون تنگ میشه . خوب من علاوه بر پدر یه دوست خوب یه معلم خوب رو از دست دادم کسی که احساس می کردم خوب همدیگه رو درک می کردیم . ولی چه میشه کرد زندگی ادامه داره . مثل یک رود که هیچ دو لحظه ایش مثل هم نیست . ما هم همراه لحظه هاش هستیم.
تولدتون هم مبارک.

بهار پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://kereshmeyeghalam.blogfa.com

"می آیی
ساعت زنگ می زند
می روی دلم"

سلام

مجهول یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://poemiet.blogfa.com

سلام
خدمتتون تسلیت عرض میکنم
امیدوارم در غیاب پدر بزرگوارتون صبور و ماجور باشید
از اینکه بنده رو لایق دونستین صمیمانه متشکرم
مشکلی نداره من میتونم کمکتون کنم
فقط اگه الفاظ و تکیه کلام بخصوصی مد نظرتون هست بفرمایید تا تاملی بکنم
با تشکر

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام

خوبی
خوبم

چرا تمایلی به آپ کردن ندارید؟اونوقت؟ روز و شب پای کامپوتری زورت میاد یه چیزی هم بنویسی آدم حالشو ببره؟


عزیزم برای نوشتن باید حس و حوصله اشت.هر چیز را نمی توان در هر زمانی در وب نوشت
سخن که از دل براید لاجرم بر دل نشیند
محیط وب یک محیط عمومی است و معتقدم با طوری نوشت که موثر باشد
زمانی نوشت که مفید باشد و بر دل نشیند


اما ایمیل خصوصی تر است و فرق می کند
ایمیل در شرایط خاصی برای افراد خاصی نوشته می شود
..

مواظب خودت
مواظب دوستی ها
باش


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد