خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

کلید شهر قلبها........

عشق کلید شهر قلبهاست به شرط آنکه :  

 

 

قفل دلت هرز نباشه تا با هر کلیدی باز بشه !!!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
علی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

خیلی جالب بود.

محمود یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام

خوبی

به پندار تو:



جهانم زیباست!



جامه ام دیباست!



دیده ام بیناست!



زیانم گویاست!



قفسم طلاست!



آیا به این ارزد که دلم تنهاست؟

محمود یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ

تولدت مبارک

تولد

تولد
تولد

محمود یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ


سلام

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد نه آنچه را که آرزو داری ، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار ............


..........

راستی تولد...........

میگما

یادت باشه که : در زندگی یه روزی به عقب نگاه میکنی . به آنچه گریه دار بود میخندی . . .

به به

سعی نکن تو زندگی بهترین قطار رو سوار شی، سعی کن بهترین ایستگاه پیاده شی.....

تولد..تولد
و در آخر
می گویند :

یک همراه و دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست ،که اگر پیدا کردی قدرش را بدان . . .یافتمش..پس...

حامد یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://hamsafar83.blogfa.com/

ای سفر کرده بیا...!

بی تو گلبوته ی عمرم پژمرد

بی تو جانم فرسود

تک چراغ شب بختم افسرد .

ای سفرکرده
سفر کرده
سفر کرده ی من!

دل من رفته ز دست

چشم من مانده به راه

منم و موی سپید

منم و روز سیاه .

هر شب مهتابی ــ

ماه در دیده ی من فانوسیست

که سر راه تو می آید باز

به امیدی که بیایی شاید

زین ره دور و دراز .

زیر لب می گویم :

این هه مروارید

وین همه شمع و چراغ

همره آینه ی روشن ماه

دختر شب به سر رهگذرت آورده

یا به خوشنودی این مژده که برمی گردی

آسمان

خانه ی نیلینه / چراغان کرده است .

ای سفر کرده بیا ...

بی تو من هستم و من

من و تنهایی

بی تو در خلوت دنیای سکوت

گل آغوش کنم دختر رویای تو را

می کشد بر دل و دیوار دلم

دست نقاش خیال

طرح زیبای تو را ...

دیده هر سو فکنم پیش نظر می بینم

گل سیمای تو را

خویش را با تو در آئینه ی دل می نگرم

چشم بر چشم و

نگه بر نگه و

روی به روی ...

ناگهان می یابم

آشنا با لب خود مخمل لبهای تو را .

ای سفر کرده
سفر کرده
سفر کرده بیا ...

بی تو گلبوته ی عمرم پژمرد

بی تو جانم فرسود

تکچراغ شب بختم افسرد

منتظرتم رفیق سری هم به شهر عاشقی ما بزن

م ح م و د دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ


تولدت مبارک

حسین اشوری چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://gsaffron.com

سلام ایام تسلیت یک سری به سایت من بزن ببین خوبه یه ایمیل هم بزن نظزتو بگو

محمود چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

اوومیثم سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

توجه! توجه!

سریعا خودتونو برسونید به این وبلاگ.فقط خانما.

http://www.enekaseab.blogsky.com

s.a شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.eiba.blogfa.com

خیلی زیبا بود خوشحال میشم به من هم سر بزنید

طنین یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://2-kolbeh.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد