خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

غروب جمعه.......

 

غروب جمعه رسیده است و باز و تنهایی

غروب ، این همه غربت ، چرا نمی آیی؟

زمین به دور سرم چرخ می زند ، پس کی

تمام می شود این روزهای یلدایی؟

کجاست جاذبه ات آفتاب من ؟ خسته است

شهاب کوچکت از این مدار پیمایی

کبوترانه  دلم را کجا روانه کنم

کجاست گنبد آن چشمهای مینایی؟

تمام هفته دلم را به جمعه خوش کردم

غروب جمعه رسیده است و باز تنهایی.......  

 

 

با تشکر از شاعر ناشناس 

باید از خویش بپرسیم چرا حجت حق....  

خیمه را امن تر از خانه ی ما می داند؟

نظرات 7 + ارسال نظر
پری وش پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ


قالب جدیدم مبارک

یهشدشف پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.dianat124.blogsky.com

experimental یعنی روش سنتز آزمایشگاهی و تجربی
ولی منظورتون را نمی دونم
لطفا تماس بگیرید

dianat جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.dianat124.blogsky.com

سلام
شما دنبال مقاله و ترجمه هستید یا می خواهید سر به سر ما بزارید؟؟؟
شما که می گفتید مقاله نانویی ندارید؟ پس این چیه که نوشتید؟

"متاسفانه اونقدر درگیر ترجمه ی مقدمات نانویی هستم که
وقت نکردم به این مقاله نگاه کنم"؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارشیا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام خوبین؟ راس می گین غروب جمعه همیشه اعصاب خرد کنه مخصوصا اینکه آدم بدونه فردا آخرین روزیه که دوستاشو می بینه وبعد این حدود شش سال یه دفه جلو چشمت بخار میشه امیدوارم زودتر از این نوستالژی خارج شم امروز به نوعی آخرین امتحان دانشکده رو دادیم آخ دلم واسه دوستام خیلی تنگ میشه

بگذریم شما کتاب در قلمرو زرین(به کوشش در الهی قمشه ای) رو خوندید؟
مقالاتشون رو چه طور؟ به نظرم فوق العاده ست
کتابای برگزیده ای که در زمینه ادبیات و عرفان خوندینو می تونم بپرسم؟

سلام

از یه طرف که باید تبریک بگم که داریبد دانشگاه رو تموم می کنید چی می خونید؟
پزشکی یا مقطع فوق؟

نه این کتابها رو نه
ولی از جی پی واسوانی

و همین طور مولانا شمس ارغنون
معرفت شناسی مثنوی مولوی
و تفسیر ادبی و عرفانی برگرفته از کشف الاسرار خواجه عبدالله انصاری که پیشنهاد می کنم این کتاب رو حتما بخونین
و دیگه یادم نمیاد

فعلا وارد حوزه ی روانشناسی شدم!

سهیلا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام
قالب قبلیت قشنگ تر بود
به هر حال قالب نو مباااااااااااررررررررررررک
غروب جمعه ها..........

سلام
سهیلای عزیز خوش آمدید

آره منم موافقم قالب قبلی قشنگتر بود
دنبال اینم که رنگ پس زمینه شو سیاه کنم! اگه بشه اونو می گذارم
راستی من یه وب توی بلاگفا هم دارم
www.nymphlike.blogfa.com
اونجا بیشتر حرفامو می نویسم دوست داشتید به اونجا هم سر بزنید
ممنون

مهرداد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com


کلا از جمعه خیلی بدم میاد

همیشه دلم میگیره... حاضرم هر روز برم کلاس ولی جمعه ها نیاد هیچوقت

چه جالب منم همین طورم

ارشیا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام مرسی مناجات خواجه عبدا... که فوق العاده س جسته گریخته خوندم الان یه کم عجله دارم ولی بعد میام که یه کم کتابای بیشتری رو تبادل کنیم راستی پزشکی نه اما خیلی نزدیک شدین از همون چن تاس اگه گفتین

سلام

در مورد رشته فک کنم روانشناسی شایدم فلسفه ولی کمتر احتمال می دم ادبیات باشه!

واییی من سیستم ام خرابه الان از کافی نت وصل شدم

برام دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد