خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

فرق میان قوم موسی و عیسی و محمد(ص)......

رحلت خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص)  و شهادت

و حضرت امام حسن مجتبی (ع) 

و حضرت امام رضا (ع) را تسلیت عرض می کنم   

 

فرق میان قوم موسی و عیسی و محمد(ص): 

موسی برای قوم خود اب خواست و عیسی نان خواست و  

محمد(ص) به جای نان و آب ، رحمت و بخشایش خواست ! 

خداوند فرمود: ای محمد امت تو از سه حال بیرون نیستند 

یا مطیعانند یا عاصیانند یا مشتاقانند ،  

مطیعان را بهشت من بهره است ،  

و عاصیان را رحمت من و مشتاقان رضای من و دیدار من بهره است. 

محمد (ص) گفت : خداوندا ، مراد آن دو را نقد دادی  

و از من متوقف بر امری ساختی؟ 

فرمود: ای دوست ، ایشان حاجت برای امت حاضر خود خواستند  

و مراد خویش بیافتند،  

 

ولی تو هر چه می خواهی برای همه ی امت خود تا روز 

رستاخیز می خواهی ، پس همه را جمع کنم ،  

 

همه را جامه ی کرامت پوشانم ،  

همه را به زیور انس و الفت بیارایم که ایشان بهینه ی امت هستند ،  

یک قصد و یک دل و یک همتند ،  

نه چون بنی اسرائیل که پراکنده بودند  

و در دل و در قصد و در همت هم با هم نبودند! 

و در دین به معبودی یگانه اکتفا نکردند و در دنیا به یک طعام قناعت نه ! 

 

برگرفته از  

 

(تفسیر ادبی و عرفانی قرآن کریم اثر خواجه عبدالله انصاری )

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجع امکانات وب ایرانیان سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.lizan.ir/cms/68-site.html

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که هنوز یک وب سایت ندارید این مقاله آموزشی کمک زیادی به شما می کند و حتما صاحب سایت می شوید !
راستی اگه با تبادل لینک موافقی
منو (مرجع امکانات وب ایرانیان)با
www.lizan.ir
لینک نمایید
خبر دهید تا لینک کنم

سهیلا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام عزیزم
منم بهت تسلیت میگم
خیلی قشنگ بود

سیلوانا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.silvana.blogfa.com

سلام پریوش جون خوبی؟
منو یادته؟
الان داشتم لینکامو نگاه میکردم گفتم بذار به یاد گذشته سایتشو باز کنم که دیدم بازم شروع به وب نویسی کردی خدایی خیلی خوشحال شدم دیدم بازم توی نت هستی
خوشحال میشم بیای توی جنگلم
منتظرتم
تا بعد خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد