خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

کار خدا....

معلوم نیست کار های خدا چه حکمتی داره؟

الان که می خواستم برم بیرون آسمون باریدنش گرفته!!

چه جووووووووووووووووووووررررررررر! مدل جر جری!

بیشتر از همه دلم واسه گنجشکها می سوزه!

طفلکی ها ناجور خودشونو چسبوندن به دیوار

اما انگاری یکیشون خیلی عشق بارونو داره همونطوری روی شاخه درخت نشسته

اونقدر خیس شده که فک نکنم بتونه پرواز کنه!

حتی الانه که تگرگ هم بارید هنوز رو شاخه مونده!!!

مث اینکه خیلی دلش واسه بارون تنگ شده

آخه از اول پاییز و زمستون ما بارون نداشتیم باید بگم نوبره!

جالبه حالا که بیخیال بیرون رفتم شدم بارونم بند اومد و آسمون آفتابی شد

معلوم نیست چه حکمتی درش نهفته است!

یه گذری هم بزنیم به بچگیهامون

یادش بخیر هر وقت بارون بند میومد می دویدم تو حیات و

 چشمم به آسمون تا رنگین کمونو ببینم!

کلی هم از دیدن رنگین کمون ذوق می کردم  اما حالا.....

حالا که آفتاب دراومده گنجیشک ها هم به اون گنجشک کوچولوی روی درخت پیوستن

همشون دارن پرهاشونو سشوار میکشن!

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام
شهر ماهم داره بارون میاد
اتفاقا منم می خواستم برم بیرون ولی دیگه بارون اومد کنسل شد
راستی رفتم خبر سه شنبه رو کامل دیدمواقعا خنده نداشتخبرش خیلی جدی بود
الآن چند شبه نیستن..
تهرانی هم نیست ...
دلمون تنگیده برای دوستان

سلام

اینجا دیگه افتابی شد
فک کنم نمی خواست بگذاره برم بیرون

آره نیست
فک کنم رفته پیرهن سفید و کت سبز بخره

به افتخار مامان

احمد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام دوست عزیزم پری وش جون . خوبید؟ سلامتید؟
مبارک باشه باریدن بارون و تگرگ.
دیگه چه خبر از شهرتون و از حال و احوال خودتون؟
شاد وشنگولید انشاالله؟

سلام

نه بابا چه احوالی هوای دل من که ناجور بارونی بارونیه

احمد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

واقعا نمی دونم براتون چه اتفاقی افتاده؟ چرا از دکتره شکایت نکردید؟

نمی دونم!

دلم نیومد! فک کنم با الفبای شکایت بیگانه باشم

احمد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

درمورد خاک ژله ای هنوز چیزی پیدا نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد