خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

چند نکته(۲).....

9-مدیریت اقتصادی داشته باشید و با استفاده ی صحیح و به موقع از پول به خوشبختی بیشتری دست یابید. 


10- حتی اگر در دریایی از مشکلات دست  وپا می زنید ، حتی لحظه ای اجازه ندهید که دیو پلید ناامیدی بر زندگیتان سایه بیندازد.در هر حال به خدا توکل نمایید.
 

11- از هر گونه اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی بپرهیزید تا علاوه بر جسم و روحی سالم و پر نشاط ، خوشبختی را در زندگی بیشتر احساس کنید.
 

12- منظم بودن و دوری از سستی و تنبلی باعث خوشبختی و کامیابی می شود.
 

13- استعدادهای خود را کشف کنید و اجازه ندهید تا امواج حوادث شما را به این سو و آن سو پرتاب نماید. 


14- برنامه های خود را بر پایه مسائل فرعی و کم اهمیت بنا نکنید ، بلکه امور جزئی و واهی را برای اصول اساسی و زیر بنایی قربانی کنید. 


15- ذهن خود را با مسائل روز و جدید آشنا سازید تا محتویات ذهنتان پوسیده نشود، زیرا بوی تعفن آن خودتان و دیگران را آزار خواهد داد.
 

16- به جلب رضایت و دوستی دیگران اهمیت بدهید.  

 

  

در دلم جز تو کسی نیست خدا می داند 

No one is in my heart  excepting you God knows
 

نفسم را هوسی نیست خدا می داند 
There is no aspiration for me God knows
 

دوست دارم که به سویت پر و بالی بزنم
I'd like to fly toward you
 

بدنم جز قفسی نیست خدا می داند
My body is just a cage God knows

نظرات 18 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام عزیزم
عالی بود
این عکس خوشگله رو هم خودت گرفتی؟؟؟

سلام

بله از حیات خونه!

م چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

مرسی پری جون خیلی قشنگ بود
منم چند تا از اینا بلدم برات میزارم

خواهش می کنم

فک کنم مهساجون باشید آره؟

محمود چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

نکرت چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
چه خبرا؟
پس عکس کو؟
سیزدهه جایی نبودمکه خوش بگزره

مهسا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

فهمیدی منم ای ول

خب ما اینیم دیگه

سهیلا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام پری
باز غیبت داریا
تو ای پری کجایی ؟؟؟
که رخ نمی نمایی ...

سهیلا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام پری کجایی دخمل؟؟؟
امروز رفته بودیم اون روستا خوشگله
از خرداد پارسال نرفته بودیم....!!!!!
وااای جات خالی خیلی خوش گذشت , یه خیلی هم عکس گرفتم
هم از چشمه و هم از همون حصار...
می خوای؟؟؟

سلام

یه خورده زیاددی گرفتارم آخر شب میام و میگم!

ممنون

راستی آره عزیزم بفرستید
بازم ممنون

نکرت جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

مهسا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

کجایی پری جون؟؟؟

مهسا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

کجایی پری نگرانت شدم

عسل شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام
پری جون دوباره نیستین که شما.چند روزی هست
ایشالا هر جا که هستید خوب و خوش باشید

سلام عزیز
گرفتارم گرفتارم گرفتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار !

ارشیا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام ای بابا ....
شماره ۱۳ رو خداییش هرچی می گردم استعداد خاصی رو کشف نمی کنم خوب هم که دقت می کنم می بینم به زمینه خیلی خاصی هم علاقه ندارم یعنی دارم ولی از خودم می پرسم آخرش که چی ؟؟؟؟!!! گیرم قله قاف هم رو هم فتح کردم خب آخرش که تموم می شه
بعد می گم حداقل سعی کنم آدم خوبی باشم
کلا چن وقته این شکلی شدم
ببخشید دیگه با این حرفام....
راستی چاغاله بادوم اونجا چنده؟ اینجا میداد ۱۰۰گرمش ۲۰۰۰ تومان منم گفتم گرونه

سلام

درسته که آخرش تموم میشه اما میتونه شروعی باشه واسه یه دنیای جدید!
حداقل اینجوری از صفر شروع نکردی!

و از طرفی حسرت گذشته هایی که الکی از دستش دادی رو هم نمی خوری!!بهتر بگم اون روزی که بعد ۱۲۰ سال نوبتت میشه لااقل می گی هر کاری که تونستم و از عهده اش براومدم رو انجام دادم!

آقاجانم آخرین حرفشون این بود
خیلی خوبم

سهیلا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

کجایی؟؟؟؟

سهیلا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

اشنا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
حال شما؟
گرفتارین؟ایشالله زودی حل شه
عجب شعر قشنگی بود خیلی بهم چسبید
یعنی ممکنه این حس ها واقعیتم داشته باشن؟؟

سلام
حالا چرا گریه؟
فعلا این مدت بله!
خواهش می کنم
بله گاهی احساس به آدما دروغ نمی گن!

سهیلا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام عزیزم
عکسا متاسفانه پاک شدن ...
البته کپیش رو توی فلش داشتم , اما امروز فهمیدم داداشم که می خواسته بره ویروس کشی کنه همه ی اطلاعات رو پاک کرده...
البته کپیشو خواهرم داره تا آخر هفته ازش می گیرم برات آپلود می کنم
ببخشید دیگهشرمنده م
باز نبودیا , دلم هزار راه رفتخوشحالم که اومدی...
ایشالا گرفتاریت هم سریعا , به خیر و خوشی حل بشه

خب اشکالی نداره

بازم ممنونم

وایییییییییی شما چطوری وقت می کنید هم به درس می رسید هم به تفریح!
من که دارم له می شم!!
هر چی می دوم بازم وقت کم میارم!!

یه خورده از برنامه ریزیتون اگه بگید ممنون میشم

مهسا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

دوباره سلام خوشحالم امدی نگرانت بودم
چه گرفتاری ؟؟؟خیر باشه ایشالا

سلاممممممم

ممنونم عزیز

والا چی بگم؟!
از اون موقع کلی تایپ کردم همش ثبت نشد!!

بگذریم
دوباره می نویسم

خب باید یه کتاب رو برا تدریس به صورت پاور پوینت آماده کنم!
تا آخر هفته هم نیستم!
کلاس خط تحریری هم دارم!
هنوز کلاسهای تابلو فرش تموم نشده واز طرفی هنوز وقت نکردم برم سر این کلاسها!!
تازه افتادم تو کار پرورش گل و گیاه و ماهی!!
هنوزم هست...
بگم؟

مهسا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

چقدر کار.منم دارم یواش یواش پر کار میشم از الافی دارم درمیام وخدا بخواد میرم سر کار

خدا رو شکر

ان شا الله شما هم موفق و باشید و خوش

بازم ممنون

راستی اون عکسهایی که گفته بودید من منتظرم آ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد