خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

گرفتار......

 

 ببخشید واقعا گرفتارم!

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

ای وای من اینا چه باحالن
ایشالا که زودتر سرت خلوت شه ما دلمون تنگ میشه

عسل دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
میگم چه قشنگن این عکسا
ایشالا زودتر سرتون خلوت شه.تا باشه گرفتاریها به خیر و خوشی

سلام
تشکر

شما هم موفق باشید وخوش

محمود دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

هاممممممممممممممممم

مهسا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

یکی که نمیدونم کیه میگه؟(احتمالا چارلی چاپلین)


آموخته ام که با پول می شود

خانه خرید ولی آشیانه نه،

رختخواب خرید ولی خواب نه،

می توان مقام خرید ولی احترام نه،

می توان کتاب خرید ولی دانش نه،

می توان قلب خرید، ولی عشق را نه

آموخته ام ... که مهربان بودن، بسیار مهم تر از درست بودن است
آموخته ام ... که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم

آموخته ام ... که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی

آموخته ام ... که تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

آموخته ام ... که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم

آموخته ام ... که چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد

آموخته ام ... که این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان

آموخته ام ... که هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم

آموخته ام ... که زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

آموخته ام ... که فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد

آموخته ام ... که لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد.





سلام

الان خیلی عجله دارم بعدا برا پاسخ میام


موفق باشید و خوش

سهیلا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام عزیزم
چه خوشگلن اینا
بابا فعاااااااااااااااااااااااال
من که تنها کارم درس خوندنه , کار خاصی انجام نمیدن
توی کارای خونه هم خیلی کم کمک می کنم
گهگاه تفریحی هم پیش بیاد با جون و دل می پذیرم
اون روز هم رفتنمون اتفاقی شده بود
اما اگر از قبل اطلاع داشته باشم , براش برنامه ریزی می کنم
عزیزم , چه خوب که پرورش گل و گیاه و ماهی راه انداختی
من خیلی گل و گیاه و حیوونا رو دوست دارم...
کاملا باهاشون ارتباط برقرار می کنم , انقد قربون صدقه شون میرم , ناز و نوازششون می کنم
خیییییییییییییییییلی دوست می دارم

راستی !
دیروز آخرین ماهیم هم مرد...
از طرف من ماهی ها و گل های خوشملت رو ببوس
ان شاءالله در همه ی امور موفق باشی گلم

سلام

ولیییییییییییی خیلی نگه داریشون سخته راستشو بخواین یه خورده پشیمون شدم! دیروز و امروز دوتا جفت مردن!!

ارشیا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام
پرستاری هم که اصلا نیس پری وش خانم
حالا چرا تصور کردین پرستاری؟

سلام

خودم متوجه شدم آقای دکتر

همون اول هم گفتم شما منو پیچوندید!


الان یه خورده سرم شلوغه ولی کلی سوال پزشکی دارم که مزاحمتون خواهم شد!

ولی الان به یه چیزی برخوردم!

عفونت لگن چیه؟ خیلی خطرناکه؟!! اصلا چه طوری خودشو نشون میده ناجور هنگ کردم! چه نشونه هایی داره
اینجا که چیزی نوشته نیست! منظورم تو این صفحه ایه که باز کردم!

سهیلا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

سلاااااااااااااااااام
میگم کنجکاو شدم , بفهمم شما منتسب به کدامیک از ائمه اطهار(ع) هستید؟؟؟
میشه جواب بدی؟؟؟ببخشید که دیگه فضولی شد

سلام
خوبی؟
خواهش می کنم
*امام موسی کاظم (ع)*

ارشیا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
ولا به دین به آیین من پزشکی نخوندم همین طور پرستاری
اما راجع به عفونت لگنی یا همون pid یه مطلب مختصر خوندیم که همون التهاب اندومتر،لوله های فالوپ و ساختار لگنی اطرافشه که حدود 85% توسط گنوره و کلامیدیا و15% توسط کاشتنی های داخل رحمی منتقل می شه علایمش معمولا درد ناحیه شکمی به صورت دو طرفه ، منوراژی ،ترشحات وسوزش مجاری ادراره که البته می تونه به علل دیگه هم ایجاد شده باشه . متاسفانه آزمایش قطعی واسه تشخیصش فعلا نیس که مثلا به این اسم آزمایش مشخصی وجود داشته باشه و چون اغلب علامت شدیدی نداره دنبال درمان نمی رن و عفونت به صورت بالارونده پیشرفت می کنه که دیگه در بدترین حالت به خاطر التهاب و چسبندگی های شکمی لگنی لوله های فالوپ مسدود و نازایی ایجاد میشه پروتکل درمانیش هم شامل سه چار رقم آنتی بیوتیک با دوره های تعیین شده س. اینا چیزایی بود که خوندیم حالا با PID یا pelvic inflammtory disease هم سرچ کنید ایشلا به مطالب بیشتری می رسید.

سلام

پس مهندسی پزشکی خوندید؟

بگو دیگه.......
میرم گریه می کنم آ

اشنا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام به پری عزیز
درسته که ارشیا خان با من قهرن؛ولی عزیزم ایشون داروسازی میخونن!امار دقیق!
چون اصولا به دندونپزشکا عفونت لگن و به خصوص پروتکل درمانی یاد نمیدن
اقا ارشیا دیدی اخر خودتو لو دادی؟حالا از من قهر نکنین بیان اونورا؛اگه نمیاین هم بدونین منظوری نداشتم؛حرف دلمو زدم؛خوشم نمیاد کسی رو ناراحت کنم
ببخشید پری جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد