خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

از این بیت خوشم اومد....

 

 

گرچه عمرم همه در سایه ی ناز تو گذشت 

                     آفرین بر غم عشقت که مرا وا نگذاشت! 

 


از دفتر "سکوت پاسخ من نیست"

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

سلامی دوباره
واقعا به خاطر عکسا شرمنده م
بدقولی کردم

این خواستگارت هم که گذشت , ایشالا هرچی که قسمت باشه..
راستی اگه ازدواج کردی اینترنت بیا چون منم مثه مبینا جون دلم واست تنگ میشه
مینا جون اینجا داره بارون میاد...
شادباشید

مهسا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

هر روز دلم در غم تو زارتراست
وز من دل بی رحم تو بی زارتراست
بگذاشتیم ،غم تو نگذاشت مرا
حقا که غمت از تو وفادارتر است

برمن دروصل بسته می دارد دوست
دل رابه عطا شکسته می خواهد دوست
زین پس من و دل شکستگی بردراو
چون دوست، دل شکسته می دارد دوست

اشنا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ق.ظ

ببخشید اینجا نمیشه نظر خصوصی داد؛و الا کامنتم خصوصی بود

سلام
ممنون از پاسختون باشه تایید نکردم چونکه خصوصی بود!

شاد باشید

محمود سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام

آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین

سهیلا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام عزیزم
نیومدی کهحتما سرت شلوغه...
فراموش کردم که برات بگم , حجم عکس ها رو هم کم کرده بودم
مواظب خودت باش , شادباشی عزیزم

سلام
آره ناجور

اصلا به اینترنت نمی رسم


چشم! اگه مزدوج شدیم حتما میام! با آقی شوهرمون هم میام!

بازم ممنون بابت عکساسرم خلوت بشه حتما میام و میگذارمشون

ممنونم

نکرت سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://aloode.blogsky.com/

سهیلا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام عزیزم
ایشالا کارها به خوبی پیش برن...
در ضمن خواهش می کنم ...
هر زمانی که وقت کردی عکسا رو بذار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد