خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

وصف الحال مردها پس از فوت همسر....

مردها کاین گریه در فقدان همســــــــر می کنند
بعد مرگ همســـــــر خود ، خاک بر سر می کنند !

خاک گورش را به کیسه ، سوی منزل مـــی برند !
دشت داغ سینــه ی خـــــود ، لاله پرور می کنند

چون مجانین ! خیره بر دیوار و بر در مــی شوند
خاک زیر پای خود ، از گریه ، هــــی ! تر می کنند

روز و شب با عکــس او ، پیوسته صحبت می کنند
دیده را از خون دل ، دریای احمـــــر مــــی کنند !

در میان گریه هاشان ، یک نظر ! با قصد خیـــــر !!
بر رخ ناهیـد و مینـــــا و صنــــــوبر می کنند !

بعدِ چنـــدی کز وفات جانگــــــداز ! او گذشـــت
بابت تسلیّت خــود ! فکـــر دیگـــــر مـــی کنند

دلبری چون قرص ماه و خوشگل و کم سن و سال
جانشیـــــن بی بدیل یار و همســــــر می کنند

کــج نیندیشید !! فکــر همســــــر دیگر نیَند !
از برای بچه هاشان ، فکر مـــادر مـــی کنند !!

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام
جالب بود و چقدر بده آقایون اینطورین آخه
چرا؟آخه واقعا چرا؟

سلام
از شعری که توی پست قبلی برام نوشتید بی نهایت ممنونم

راستی من کمتر میام نت
سرم خیلی شلوغه
ناجور درگیر کلاسهامم!

موفق شاد باشید

اشنا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.70214.blogfa.com

سلام
چرا این شکلکه رو گذاشتی؟؟؟
در مورد پست هم همشون سر وته یه کرباسن
بی وفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

سلام

نمی دونم خب خواستم واقعا تایید کنم
آخه واقعیت داره مگه نه؟

ممنون از حضورتون

موفق و شاد باشید بابت راهنماییتون هم ممنون

اشنا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

چی واقعیت داره؟
صحت مطلب؟
من متنشو دارم!حالا که دوست دارین تایید کنین مساله ای نیست

منظورم ازدواج مجدد آقایون بعد از فوت همسرشونه!

اشنا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام پری جون ببخشید من عادت ندارم سوال دیگرون رو جواب بدم ولی دیدم جواب نگرفتی
من نمیدونم دقیقا میخوای راجع به کیست چی بدونی ولی می دونم کیست کلیه کلا 3 دسته میشه؛ا همین کیست های ساده اس که خیلی هم شایع هست نصف افراد بالای 50 سال این عارضه رو دارن؛میتونه منفرد یا متعدد باشه و درگیری هم 1 طرفه یا 2 طرفه است؛2؛3 بیماری ژنتیکی پلی کیستیک کلیه تو بچه ها و بالغینه!
درمورد کیستای ساده باید بگم
خیلی ها دارن و بی خبرن؛فکر کنم شایع ترین علت بوجود اومدنش دیالیز باشه
وقتی تقریبا کوچیکه اصولا علامت نداره؛اتفاقی تو رادیو گرافی و سونو از بافت های اطراف متوجه حضورش میشن؛که البته چون مشکلی واسه مریض ایجاد نمیکنه بهش دست نمی زنن؛ولی از مریض میخوان هر چند وقت یه بار برا فالو بیاد؛تامراقب رشدش و احیانا ملیگننسی اش بشن ؛ولی اگه بزرگ باشه مسلما چون یه ضایعه ی فضا گیره؛بافت پارانشیم کلیه رو تحت فشار قرار میده؛خونریزی میده پس فرد ادرار خونی داره؛هرجا هم که تو بدن خونریزی باشه طبیعتا دنبالش پروسه ی التهاب و در نهایت تب؛درد داره
تازه از طرفی مایع تو کیست؛به خاطر کلسیمی که داره کلسیفیه وسفت میشه که با جراحی خارجش میکنن
تو کتابمون همینا بود!
امیدوارم چیزایی که گفتم به دردت بخوره

اشنا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

فکر نکنی اینقدر بیکارم که یه بار دیگه نوشتمش !‏ ‏
من اول تو گوشیم مینویسم بعد کپی پیست میکنم
که اگه بلاگ قاطی داشت دیوونه نشم

کار درست همینه
منم یه وقتایی این کار رو می کنم!

بازم ممنون
ولی اگه اجازه بدید تایید کنم آخه ممکنه به درد سایرین هم بخوره!

سهیلا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
این شعر حقیقته
خیلی هم زیاد
البته ازدواج حق هر کسیه ... اما باید حرمت ها حفظ بشه
هر چند اگه یه زن بیوه بشه خیلی کم پیش میاد که ازدواج کنه , با وجود اینکه ازدواج حق اونه
هــــــــــــــــــــــــی روزگار

مواظب خودت باش پری
این مردا عجب آدمایی اند
شادباشی

سلام

ممنون

این روزا اصلا حوصله ندارم! نمی دونم چرا
خصوصا اینترنت که اصلا دوست ندارم بیام!

اشنا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

صاحب اختیارین عزیزم!
دوباره گذاشتم؛ثبت نشده؟

محمود شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام

یعنی واقعا اینجوره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد