خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

امید دروغ.......

قسم نخور به جونم 

           که بی قسم می دونم  

                                نور ستاره تو  

                                           رفته از آسمونم! 

 

چشام اشکی نداره  

              به پای تو بباره  

                     یه قلب پاره پاره  

                                    قسم خوردن نداره! 

 

نگینی بودی بر انگشتر من  

                امیدی در دل عاشق تر من 

                            تو که آتش زدی بر هستی من  

                                             به باد دادی چرا خاکستر من؟ 

 

تو که با قلب عاشق می پریدی  

               شکستی پس چرا بال و پر من ؟

                           چرا می خوای قسمهای دروغی 

                                                 بشه یکباره دیگه باور من! 

 

توی دنیایی که آوار مصیبت  

               با دستای تو ریخته بر سر من 

چرا می خوای بدونم با یه حسه

               حقیقی هستی یار و یاور من !

تو که بیگانه هستی با سپیدی  

               تو که دلبستگیهامو ندیدی 

 در این بازار داغ ناامیدی 

              تو را باور کنم با چه امیدی؟ 

 

قسم نخور به جونم که بی قسم می دونم نور ستاره تو رفته از آسمونم  

 

چشام اشکی نداره به پای تو بباره یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام و درود
با رویا خود را نزدیک میکنم به آنچه ارمانی تر است کاش تو نیز بهانه رویاهام شوی .
خواستی بگو تبادل لینک کنیم.

اشنا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.70214.blogfa.com

سلام منو یادم خاله ام انداختین
این اهنگو خیلی دوست داشتن
هنوز بعد از 5 سال باورش برام سخته که دیگه نیست
خدایش بیامرزد

نگار دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://negarine-arc.blogfa.com

فراموشی گناهی است که به قاموس ما دوخته شد.
و گاه چه بی گاه فراموش می کنیم.
منم این ترانه رو دوست دارم عزیزم.

نکرت دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
اول دعا میکنم مادرتون زودی خب شه
دوم اینکه :
خوبی؟
چه خبرا
خوش میگذره؟
پریوش میگم اینقد این دست اون دست نکن
می ترشیا ( شوخی )

راستی اگه این اخر اپ حرف از دندون و سیم دندون نمیزدی من نمیفهمیدم ارتدنسی چیه

فداتــــــــ

نگار سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://negarine-arc.blogfa.com

پری جان،اصل خودتی و اون آقا.من فکر می کنم اگه خدا بخواد عالم و آدم هم جمع بشن نمی تونن جلوی این ازدواج رو بگیرن و اگر هم قسمت نباشه،با بی اهمیت ترین مسئله ممکن بهم میخوره.
در مورد مادرشون هم قضاوت نکن،چون بطور کامل نمی دونی که قضیه چیه،بهتره این اول کاری به خانواده شون بدبین نشی.حتی اگه شده یک درصد هم احتمال بده که ممکنه مسئله چیز دیگه ای باشه،مثل یک سوء تفاهم.
اما من دلم روشنه،وقتی میگی اون آقا شما رو پسندیده و شما هم دلت با ایشونه، پس بلاخره مسئله حل میشه،یعنی اگه حل نشه همون بهتر که سر نگیره،چون اون علاقه اونقدر قدرت نداشته که بتونه شرایط رو عوض کنه.اتفاقا خوبه که ایشون واسه رسیدن به شما یک کم بیشتر تلاش کنن،اینجوری ارزش تو رو بیشتر میدونه.به شرطی که تو هم به روش نیاری.
در مورد مادرشون هم گفتم،شاید قضیه اونی نباشه که به شما گفتند،شاید اصلا مشکل از طرف خودشون باشه.
به خدا توکل کن که همیشه دستش بالای همه دست هاست.من بهش ایمان دارم.مادرتون هم با دیدن روحیه بهتر شما حتما حالشون بهتر میشه.از امیدی که شادابیت بهشون میده غافل نشو.
منتطر شنیدن نتیجه هستم.
خوشبخت باشی گلم..

اشنا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ق.ظ http://www.70214.blogfa.com

سلام
خوندم
پری جون شما واسه من مثل یه خواهر می مونی!
خیلی ناراحت شدم؛چه ادمایی پیدا میشن؛پیش خودش چی فکر کرده که دلیل به این مسخره ای اورده؟
امیدوارم مامانت زودتر خوب بشن؛اخه من اصلا طاقت مریضیه مامانمو ندارم؛دلم می گیره!

مهسا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

یعنی موندم چی بگم پری
فقط خوشحالم گیر همچین خانواده ای نیوفتادی.مادر پسره یه اژدهاست
اصلا خودت و ناراحت نکن عزیزم مامانت هم ایشالا زودتر خوب میشه

مهسا جون دلم برات تنگ شده بود

ممنونم که اومدید

چه جالب منم اسم اونو گذاشتم غول بی شاخ و دم!!

طفلک پسرش آخه اولین خاستگاریش بود....ناجور ضربه ی روحی خورده...
ولی این نیز بگذرد....

بگذریم
خوبی؟
چه خبر؟
چه خبر از کار؟

شیلا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://nika24.blogfa.com

دلم واقعا گرفته بود با این اروم شدم قسم نخور به جونم ک بی قسم می دونم نور ستاره تو رفته از اسمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد