خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

یه نکته....


 

 

 

نماز اول وقت را فراموش نکنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
صهبانا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام. ترانه های پر احساس و زیبایی بود...
امیدوارم مراهم با حضور خود سرافراز فرمائید....

سهیلا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

سلااااااااااااااام عزیزم
واقع متاسف شدم , آخه واقعا به خاطر ارتودنسی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! اگه واقعا اینطوری باشه خیلی سهل انگار و کوته فکرن
فقط به خاطر یه سیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستشو بخوای من می گم که این بهونه س احتمالا قضایای دیگه ای باشه , نمی دونستن چی بگن بهونه آوردن
البته باز هم نمی تونم زود قضاوت کنم ...شما خودت بهتر درجریانی و می شناسیشون.... همین هارو هم گفتم دلم پر بود , برات ناراحت شدم...
برای مامانت هم خیلی متاسف شدم .... دیشب مامانو بابای من رفتن کربلابه مامانم گفتم برای همه ی دوستای اینترنتیم دعا کن
به خدا واگذارشون نکن عزیزم ..... ببخش تا سبک بشی ... آسوده و رها .....خدا هیچ عملی رو بی پاسخ نمی ذاره عادله ... اما بسیار مهربان و رئوفه , بنده هاشو خیلی دوست داره
تو ببخششون .... شاید امتحانی از سوی خدا باشهالبته می دونم خیلی بزرگواری
شادباشی عزیزم

سلام

ممنونم عزیز
ممنون به خاطر همه چیز

امیدوارم شما هم به تمام خواسته هاتون برسید خصوصا قبولی توی کنکور و همون رشته و دانشگاهی که می خواهید
ان شا الله



به خدا واگذارشون کردم و گذشتم....

نکرت چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
چرا شکست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد