خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

دلشوره های کاغذی....


تسبیح و مهر و قبله و سجاده ام کجاست 

دلشوره های کاغذی ساده ام کجاست 

خورشید چشمهای بهار آفرین تو 

حالا که زیر پای شب افتاده ام کجاست 

باشد اگر غرور مرا پس نمی دهی 

دیگر نپرس آن دل آزاده ام کجاست 

عشقی که بر تمامت من شعله می کشید 

حالا برای سوختن آماده ام کجاست 

ای لحظه های فاجعه با من چه کرده اید 

آن گریه ها که من به شما داده ام کجاست.... 

 

از دفتر شعری "صبح پروانه ها غم انگیز است " از آقای رمضانی

نظرات 4 + ارسال نظر
دوستداران سید علیرضا موسوی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://alirezamoosavi1390.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود . استفاده کردم

مهسا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام خوبی ؟ دلم برات تنگ شده بود
یه مدت نبودم از این به بعد هم کم میام

سلام

ممنون شما چطورید؟

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

به سلامتی ان شا الله کار؟

------------------------------------------------------------------
سیمین و شیلا جون وبلاگهاتون باز نمیشه بعدا برا عرض ادب میام

مبینا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

سللللللللللللاااااااااااااااامممممممممم خانوم خانوماچطوری؟دلم برات تنگیده بودیه عالمهههههههه عزیزاون مطالب وبتودوس دارم وهمیشه میخونم.امافرصت نشدچیزی بنویسم.ای دختربدمامانی روهم به گریه نشوندی آره؟
اون ماجراهم روخونده بودم.آدم چی بگه به همچین کسایی!خداعقلشون بده.ولی یه چیزبگم آدمی که همین اول کارباتاثیرحرف دیگران پاروی دلش واحساسش میذاره ومستقل نمیتونه تصمیم بگیره به نظرتوبه دردزندگی میخوره؟لیاقتت بیشترازاینهاست گلی خانوم بیشترازاینهاست.امیدوارم کسی گیرت بیادکه شایسه وبرازنده ی خانومیت باشه.ایشالله.ازخدابرات بهترینهارومی خوام

اشنا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.70214.blogfa.com

سلام
کجایین؟؟
نیستین
تقصیر تهرانیه
اینقدر نمیاد از هم بی خبر می مونیم

دوستون دارم
بیاین یه پست جالب دارم گل خنده میشونه رو لباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد