خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

گرفتار.....

سلام 

 

خیلی گرفتارم  نمی تونم بیام نت تا تیر

 

برای همه آرزوی موفقیت می کنم  

 

ممنون

نظرات 9 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام خوبی پری جون؟
خدانکنه دل شکسته باشی.ایشالا خندون باشی همیشه.

راستی سیده کیست؟گفتید سید باسیده؟متوجه نشدم منظورتون رو

راستی برای منم دعا کن نیاز دارم

سلام عزیزم
خوبی؟

چی بگم روزگاره دیگه یه وقتایی ناجور هوا رو بارونی می کنه

بگذریم

منظورم از سیده خودم بودم!

ان شا الله به تمام آرزوهای قشنگتون برسید

ممنونم که بهم سر زدید
بوس

عسل یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام خوشحالم از اومدنتون
شما مگه سید هستید؟آآآآآآآآآآآآآآ چرا زودتر نگفتید

سلام
خواهش میشه عزیز
خوب هستید
براتون آرزوی موفقیت می کنم

چرا قبلا ها گفته بودم!
ممنون

مبینا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام پری وش خانوم دلم برات تنگ شده بودیه سراومدم.موفق باشی گلم...

سلام
منم دلم براتون تنگ شده خیلی زیاد
ممنون از اینکه اومدید

سهیلا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام پری وش جون
من یه مدتی نت نبودم... بنابراین دیر اومدم !
راستش دقیقا تاریخ فوت پدر مرحومتون رو به یاد ندارم....
آرشیو رو هم نگاه کردم , فک می کنم 14 خرداد بوده باشه.
تسلیت می گم ... ان شاءالله که سایه ی مادر روی سرتون باشه
جات توی وبلاگ خیلی خالیه ...
شادباشی عزیزم

سلام
خوب هستید
براتون آرزوی موفقیت می کنم

بله ۱۴ خرداد ۸۸ تلخ ترین واقعه ی عمرم بودش

از ابراز همدردیتون ممنونم

شما هم شاد باشید و پیروز

محمود شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام و صد سلام

ممنون

برای شما هم آرزوی خوشبختی می کنم
ان شاالله یه همسر خوب و عالی مثل خودتون نصیب تون بشه

شاد شاد شاد باشید

عسل سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی سیده؟

عجله دارم فقط اومدم تولد قشنگت رو تبریک بگم.

امیدوارم شاد شاد باشی

راستی نمیدونستم سیدی.ما به سادات ارادت داریم

سبزی دلت به وسعت آبی آسمون

۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ساله شی

سلام

ممنونم شما خوب هستید؟

تشکر ان شا الله شما هم به تمام آرزوهای قشنگتون برسید


نظر لطفتونه عزیز

ممنونم که اومدید

دوستت دارم

سهیلا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام
وااااااااااااااااااااااااااای دیدی چی شد ؟؟؟؟؟؟
تولدت رو فرامووووووش کردم
وای ببخشید پری جونم...
تولدت هزاران بار مبارک عزیزم
خیلی دوستت دارم... ان شاءالله توی امسال شاهد اتفاقات خوشی باشه
عروس بشی دخترم
چه بد که کمتر میای ! دلم واست تنگ میشه
می دونی چیه چرا تولدت رو فراموش کردم ؟! من یه روز از دنیا عقب افتادم آخه
خل شدم...
بووووووووووووووووووووووس
شادباشی عزیزم

سلام
ممنون ازحضورتون
وممنون ازپیام تبریک
همین قدرکه به یادم بودیدبرام ارزش دنیاروداره

آره دیگه کم وقت میکنم بیام نت الان هم باگوشیم وصل شدم!
شمامتولدچه ماه وچه روزی هستید؟
شماهم شادبمونیدوسرافراز

سهیلا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام پری جون
نبودت رو خیلی احساس می کنم
من 25 مرداد ...
گل گرما
شادباشی گلم

سلام خانمی
نظرلطفتونه
حافظ نهادنیک تو کامت برآورد
جانهافدای مردم نیکونهادباد
والا منم دارم از دلتنگی میمرم...نبود آقاجان داره منو میکشه
بگذریم
‏_‏__________________
پس چیزی نمونده
پیش پیش تولدتونو تبریک میگم
آخه حافظ میگه
هر وقت خوش که دست دهد محترم شمار
کس را وقوف نیست که پایان کار چیست
موفق باشید وخوش

سهیلا یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

ممنونم عزیزم
از همین الان قبولهدومین نفری هستی که تولدمو تبریک می گی

آخـــــــــــــی ! پری کاش می تونستم برات کاری بکنم .... اینطوری روح پدر بزرگوارت در عذابه وقتی که شما ناراحت و دلتنگ باشی ... به مامانتون فکر کنید
امیدوارم عاقبت به خیر شی.
بدون همیشه به یادتم

سلام
ممنون ازحضورتون ومحبتتون ولی جای خالیش خیلی احساس میشه
منم به یادتون هستم وامیدوارم بهترینهای دنیانصیبتون بشه
بازم ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد