خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

نخل برهنه.....

فک کنم این بهترین جمله ایه که الان و توی این زمان می تونم بنویسم! 

 

از نخل برهنه سایه داری مطلب! 

 

از مردم این زمانه یاری مطلب 

 

عزت به قناعت است و ذلت به طمع 

 

با عزت خود بساز و خواری مطلب! 

 

 

واقعا من یکی که موندم با این مردم چطور تا کنم؟! 

 

 

می گن با دوستان مروت با دشمنان مدارا ولی هر جور بری بازم اونی که می خواد حرفشو بزنه حرفشو به زبون میاره!! 

 

فقط باید برگردی بگی دیوونه است! و بی خیال رد بشی! 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام عزیزم
بعضی عادتشونه
اگه حرف نزنند یه چیزیشون می شه
بدون نتیجه ی کارها و افکارشون رو می بینند
شادباشی عزیزم
امیدوارم همیشه شاد و سرحال و پرانرژی باشی

سلام وممنون از حضورت که واقعا منو به وجد میاری

آره فقط توی مواجه شدن با این جور آدما به خودت بگی زمانه با تو نسازد تو با زمانه بساز
من از زمانه ی بی اعتبار بیزارم!

بازم ممنون

مبینا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام خانوم خوشگله خوبی؟دلم برات تنگیده بود.پریوش من یکی که ناجورم بدجوری.نمیدونم ...نمیدونم فقط میدونم ناجورم!مطلب خوبی گذاشته بودی.بعدازمدتهاآپ کردی وگل کاشتی.دلم می خواد....

سلام
منم دلم تنگ شده
واییی مبینا جان اینجوری نگوووووووووووو




ممنون از حضورتون

سهیلا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

خواهش می کنم عزیزم
شادباشی
بووووووووووووووووووووووووووووس

اشنا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.70214.blogfa.com

سلام
چه خوب که اینجا اپ شده
دنیای خوبی نیست!!ولی چه میشه کرد!!

محمـــــــــــــــــــــــــــــ دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ

از کی کمک خواستی که ......................؟


خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد