خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

حال دلم جا آمد........

 

 

توی این مدتی که گذشت... 

 

 

فقط می تونم بگم مردم از غصه ولی حال دلم جا آمد!

نظرات 8 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://rainy67.blogsky.com/

سلام عزیزم
وبلاگت خیلی قشنگه!
مطالبت خیلی منحصر به فرده و یه جورایی با بقیه فرق دارن.
منم یه وبلاگ دارم، خیلی خوشحال می شم بهم سر بزنید و نظرتون رو در مورد تبادل لینک بگید.

محمود شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام
سلام
سلام

سلام علیکم

محمــــــــود سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

وقتی پایت خواب می رود نمی توانی درست راه بروی لنگ می زنی!

وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی عاشق می شوی . . .

محمـــــود سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است

پس همیشه امید داشته باش . .

..............
.
ای کاش به دل کسی پا نمی گذاشتیم و
کسی به دلمون پا نمی گذاشت
ای کاش اگه کسی به دلمون پا گذاشت دیگه
دلمون تنها نمی گذاشت
ای کاش اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت
رد پاشو روی دلمون جا نمی گذاشت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://vikipisha.blogfa.com

سلام ،افتخار بدبد وتشریف بیارید

خوشحال می شم،شاهدحضورگرمتون باشم

کتی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://vikipisha.blogfa.com

سلام
به من هم سربزنید

و

بااجازتون لینکتون کردم

سلام خواهش عزیزم وقت کردم حتما میام
و ممنونم که هم بیادم هستید و هم لینکم کردین
دوسستون دارم بوس بوس

عسل چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام سید جون

عیدت مبارک.


خیلی کم میایی ها.


خوش باشی مادر


راستی گفتی چه خبر از دانشگاه .خدا رو شکر بلاخره به چیزی که میخواستم رسیدم
و مشغول شدم.
یادت میاد که کنکوری بودم

منم برات آرزوی بهترینها رو دارم

سلام آره آخه حوصله ی نت رو ندارم

فعلا بیکارم و دربه در دنبال یه کار بهتر و نون وآب دار!!!

ممنونم که پیشم میایید واقعا از دیدن نظرتون خوشحال شدم

خوشحالم کنکور رو رد کردید

ان شا الله توی درستون هم موفق باشید

عید رو بهتون تبریک می گم

بازم ممنون

محمد سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوب و زیبایی داری
اگه خواستی میتونی به وبلاگم درباره روانشناسی و مشاوره خانواده و ازدواج سر بزنی و لینکم کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد